Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۰, شنبه

وجود مزدوران رژیم ایران در شهر کارلستاد سوئد بطور علنی


در روز جمعه آدینه در رائس ساعت 13و 20 دقیقه بیرون بودم کسی که  خیلی مشکوک میباشد و در تاریخ 20 ژون سال گذشته در صدد بود که از بنده عکس برداری بکند   این شخص مشکوک میباشد و برای رژیم ایران کار و جاسوسی میکند حاضر شد و من هم با کامیرای مخفی توانستم بطور دقیق ازش فیلم برداری کنم  بعد از اینکه به کسی دیگر زنگ بزند و با اتوموبیل ایشان را سوار کنند به برند با شماره مخفی به ما زنگ زد 
dolt nummer
2012-05-18
tid
13:36
به من زنگ زد این مزدور من کاملا فهمیدم که این مزدور میباشد که زنگ زده است  که شماره تلفن من بر روی وب سایتهایم قرار دارد و در حال حال هم فیلم ازش دارم و هم عکس دو نفر هستند این مزدوران  که بطور ماهانه حقوق دریافت میکنند از سویی سفارت ایران.
در این شهر نکه به طور علنی کار میکنند بلکه از سوی احزاب سیاسی پشتیبانی میشوند و روابط دارند  متاسفانه تعدادی از این پاسداران سیاسی کرد هستند  به سبب خریدن خانه و زمین در ایران بنوعی تسلیم رژیم ایران شده اند و مجبور هستند برای اطلاعات رژیم ایران جاسوسی بکنند اکثر این افراد اهل منطقه ی سرپل ذهاب هستند در طول تاریخ کار اینها و کار بابا بزرگ و جد و بر جد اینها جاسوسی و خودفروشی بوده است و این پیشه نیز در اینجا ادامه میدهند  که در بین کردها بعنوان جاش شناخته شده اند که به فارسی یعنی کر خر .
بلاشک در این باره دست به  تحقیق خواهم زد و رفتار این اشخاص را زیر ذره بین قرار داده در گذشته و در آینده نیز همینطور خواهند بود و در این باره اطلاعات بیشتر را در اختیار دوستان و خوانندگان ئاژانسی ده نگو باسی کردستان قرار خواهم داد که کی هستند و اهل کدام منطقه هستند و چگونه با دستگاه های اطلاعاتی رژیم روابط برقرار نموده اند درآینده منتظر باشید در باره شخصی که در بالا در باره اش حرف زدم تحقیقات بیشتر میشود  خوشبختانه توانستم شماره تلفنش را دریافت کنم او چون احمق بود با شماره مخفی به من زنگ زد بعد از 10 دقیقه توانستم شماره را پیدا کنم که در حال حاضر شماره تلفنش زیر کنترل میباشد.
با امید آزادی ایران و سرنگونی رژیم ولایت وحشی فقیه .
مرگ و نابود باد هرچی مزدور و جاش و خودفروش هستش.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 2012/5/20
شماره تلفن بنده 0046720303668
---------------------------------
کردستان در میان اشغالگران بی وجدان و خدمت کردن جاشهای خودفروش به اشغالگران کردستان تف به شرفشان تف به آنچه شریف است پیش این خودفروشان.

//////////////////////////////

مهدیه جان آزادیت مبارک گل نازنین
 
سرخوش و خندان زجا برخاستم
خانه را همچون گلي آراستم
شمع هاي رنگ رنگ افروختم
عود و اسپند اند ر آتش سوختم
 
*مهدیه گلرو پس از سپری کردن ۳۰ ماه حبس در اوین از زندان آزاد شد

///////////////////////////////////////////////////////////////

جنون اسلامی و دختران و زنان  اسیر  دست قوانین بر بریت جنون اسلامی در در ایران جنون اسلامی.


دختران دستگیر شده

جنون اسلامی و زنان در ایران

دستگیری زنان به خاطر نداشتن حجاب جنون اسلامی 

جنون اسلامی و دختران و زنان اسیر ایرانی

دستگیری دختران در ایران جنون اسلامی

مزاحمت برای زنان و دختران ایرانی تحت نام قوانین جنون حیوانی اسلامی

جنون اسلامی و حق زنان؟

اسلام یک جنون خطرناک است

دختران اسیر دستگیر شده موسوم به رعایت نکردن قوانین بربریت جنون کثیف اسلامی

دختران اسیر دستگیر شده 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر